All It
این وبلاگو برا همسن وسالامون درست کردیم وامید واریم که با نظراتتون ما رو در این کار راهنمایی کنید.
 

  سوني باز هم محصولات جديد و قابل اعتنايي را به خانواده اکسپرياي خود افزود و آن را صاحب دو فرزند جديد کرد. اين دو موبايل تازه وارد، Xperia go و Xperia acro S هستند که مهمترين خصوصيت آنها مقاومت در برابر نفوذ آب و افزايش توانايي آنها در برابر ديگر صدمات، از جمله شيشه معدني ضد خش است. 

اکسپريا go يک موبايل هوشمند با صفحه نمايش 3.5 اينچي و رزولوشن 480 در 320 پيکسل و پردازنده دو هسته اي يک گيگاهرتزي است که از اندرويد نان زنجبيلي بهره مي برد. البته سوني مي گويد که هر دو اين گوشي ها به زودي اندرويد 4.0 را دريافت خواهند کرد. Xperia go همچنين از يک دوربين 5 مگاپيکسلي براي عکس و فيلمبرداري استفاده مي کند. اين همراه پردوام را مي توانيد از سه ماهه سوم امسال در رنگ هاي سفيد، مشکي و زرد خريداري کنيد. 

اکسپريا اکرو اس هم يک صفحه 4.3 اينچي با کيفيت 720p و رزولوشن 1280 در 720 دارد که يک دوربين 12 مگاپيکسلي با قابليت فيلمبرداري 1080p آن را همراهي مي کند. به نظر مي رسد اين موبايل، نسخه بين المللي Xperia acro HD است که تنها در ژاپن عرضه شده بود. اين موبايل گواهي PlayStation را دريافت کرده و با آن مي توانيد به شبکه آنلاين پلي استيشن يا PSN هم دسترسي داشته و از خدمات آن همچون خريد فيلم، ويديو و موسيقي بهره ببريد. اين موبايل هوشمند هم همانند اکسپريا go از استانداردهاي IP55 و IP57 در خصوص مقاومت در برابر گرد و غبار، ضربه و آب بهره مند است. 

پردازنده اين اسمارت فون، دو هسته اي 1.5 گيگاهرتزي بوده و يک گيگابايت رم آن را همراهي مي کند. گفته مي شود که Xperia acro S در برابر شکستگي صفحه و خش مقاوم است و از تکنولوژي کار با انگشتان خيس ( wet finger tracking) هم پشتيباني مي کند. با اين تکنولوژي شما در زير آب هم امکان استفاده از صفحه لمسي اين موبايل را داريد. اکرو اس همچنين به NFC، جي پي اس و قابليت کار با SmartTagهاي سوني مجهز است. و در انتها اينکه قيمت و زمان ارائه اين هوشمند محکم و با کيفيت هنوز اعلام نشده است. 

 


نظرات شما عزیزان:

کلیک
ساعت17:28---25 خرداد 1391
از وبلاگ خوبتون ممنونم.مطالب خوبی دارین.فقط یکم سریع تر اپدیت کنید.ممنون0

رئال
ساعت17:25---25 خرداد 1391
منم که دوباره پول ندارم که بخرم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما میتونین هر سوالی درباره بازی(از کرایسیس گرفته تا کمبات)ومحصولات الکترونیکی ومشکلات نرم افزاری وسخت افزاری از ما بپرسین.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAll  It>> و آدرس http://allit.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 1147
بازدید کل : 152732
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1