All It
این وبلاگو برا همسن وسالامون درست کردیم وامید واریم که با نظراتتون ما رو در این کار راهنمایی کنید.
 
چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : سجاد

 همان‌طور که پيش‌تر گفته شده بود، محور اصلي کنفرانس WWDC امسال، معرفي نسل جديد سيستم عامل iOS يعني iOS 6 است. طبق ادعاي اپل بيش از 200 امکان جديد به اين سيستم عامل اضافه شده است.

از امکانات اصلي اضافه شده به نسخه ششم سيستم عامل iOS مي‌توان به اين موارد اشاره کرد:

- سيستم فرمانبري صوتي Siri تغييرات فراواني داشته است. براي مثال، امکان اجراي برنامه هاي مختلف، امکان بازگويي خبرهاي ورزشي و زمان پخش فيلم‌ها نيز به آن اضافه شده است. به علاوه با آپديت iOS 6، سيستم صوتي Siri به تبلت هاي آي پد نيز اضافه خواهد شد.

فيس‌بوک نيز با سيستم عامل يکپارچه تر خواهد شد. چه هنگام تماشاي آلبوم عکس، چه مرورگري اينترنت و چه ناوبري که باشيد، تنها با يک گزينه مي‌توانيد مطلب مورد نظر را با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

از امکانات جالب ديگر اضافه شده به اين سيستم عامل مي‌توان به قابليت "مزاحم نشويد!" يا "Do Not Disturb" اشاره کرد. اين قابليت زماني کاربرد دارد که در حال خوابيدن و استراحت کردن باشيد. با اين کار هنگامي که پيغامي دريافت مي‌کنيد صفحه نمايش روشن نشده و صدايي پخش نمي‌شود.

و از همه مهم‌تر نرم افزار جديد Maps است. اپل پس از مدت‌ها بالاخره از Google Maps جدا شده و برنامه ناوبري خود را منتشر کرد. اين برنامه فوق‌العاده پيشرفته است. امکان دانستن ترافيک شهري به صورت زنده، سيستم ناوبري جهت-به-جهت (که در اين کار Siri نيز به شما کمک خواهد کرد) و نقشه سه بعدي شهرها همانند Google Maps، از قابليت هاي اصلي اين برنامه هستند.

iOS 6 پاييز امسال براي نسل دوم و سوم آي پد، آي‌پاد تاچ نسل چهارم و آيفون 3GS و جديدتر، منتشر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

من
ساعت17:04---25 خرداد 1391
من که با اپل حال نمیکنم.

من
ساعت17:03---25 خرداد 1391
من که با اپل حال نمیکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما میتونین هر سوالی درباره بازی(از کرایسیس گرفته تا کمبات)ومحصولات الکترونیکی ومشکلات نرم افزاری وسخت افزاری از ما بپرسین.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAll  It>> و آدرس http://allit.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1139
بازدید کل : 152724
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1