All It
این وبلاگو برا همسن وسالامون درست کردیم وامید واریم که با نظراتتون ما رو در این کار راهنمایی کنید.
 
دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, :: 14:26 ::  نويسنده : محمد جواد

 

صفحه نمايش لمسي

صفحه لمسی خازنی ویتا تجربه کاملاً تازه ای از ترکیب انتظارات سنتی و جدید ارائه می دهد.در عین حال از پاسخ دهی بیشتری نسبت به نمونه ارزان تری که در 3DSنینتندو یافت می شود،برخوردار است.مانيتور محصول جديد سوني5اينچي است كه اين بار به جاي LCD از تكنولو‍‍ژي OLED بهره مي برد.اين صفحه نمايش با تراكم ppi220 از وضوح تصويري برابر 960 در 640 پيكسل برخوردار است.
 پردازنده
ویتا از یک پردازشگر چهار هسته ای 32 بیتی با معماریARM، همان معماری که امروزه در قلب بسیاری از تبلت ها هم دیده می شود، قدرت می گیرد.توان گرافیکی دستگاه هم ناشی از پردازنده گرافیکی چهار هسته ایSeries5XTSGXMP می شود که در واقع همانGPUای است که آی فون و آی پاد هم از گونه دو هسته آن استفاده می کنند.
 حافظه
ویتا صاحب 512 مگابایت رم و 128 مگابایت وی رم است.در نتیجه این ترکیب ویت سرعت بالایی هنگان لود و اجرای بازی ها دارد.حتی روی بازی های سنگینی مثلUncharted هیچ کاهش سرعتی در بارگذاری دیده نمی شود.
 آنالوگ دوم
با افزوده شدن یک آنالوگ اضافی به ویتا مشابه با دسته های اصلی پلی استیشن،ویتا از خیلی جهات نسبت به پی اس پی هدایت راحت تری در بازی های تیراندازی اول شخص پیدا کرده است.
 پنل لمسي پشت
مهمترین نوآوری ویتا همین متد کنترلی آن است.استفاده از این پنل لمسی به خصوص در بازی هایی مثل فیفا که شوت زدن با شدت ضربه هماهنگ می شود،می تواند خیلی جالب
باشد.
 دوربين جلو و عقب
دوربین پشتی و جلویی ویتا 3/1مگاپیکسل است که در نگاه اول چندان قوی نیست اما برای چت کردن و بازی هایی مثل ریالیتی فایر کفایت می کند.
 شيار بازي
با منتفی شدنUMDها این بار پای مینی دیسک ها برای بازی های دستگاه در میان است.ایده کلی این کارت های حافظه کوچک همانند همان خشاب هایی است که نینتندو برای کنسول های دستی اش استفاده می کند.
شيار كارت حافظه
برای سیو کردن بازی ها و یا دانلود اطلاعات،کنسول نیازمند یک کارت حافظه ویتاست که سونی در حجم های 2 تا 16 گیگابایتی برای فروش فراهم کرده است.


نظرات شما عزیزان:

fffffffffffff
ساعت3:54---5 آبان 1391
2 nadareپاسخ:دوست عزیز منظورتو نفهمیدم لطفا واضح تر بگو

رئال
ساعت18:54---2 خرداد 1391
حیف که پولنداریم وگرنه میخریدیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما میتونین هر سوالی درباره بازی(از کرایسیس گرفته تا کمبات)ومحصولات الکترونیکی ومشکلات نرم افزاری وسخت افزاری از ما بپرسین.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAll  It>> و آدرس http://allit.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1135
بازدید کل : 152720
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1